Oväntad hjälp

Datum ~ 2009-09-01 | Tid ~ 01:07:51
Kommentarer (0) | Allmänt
Fick idag tips om en ny hästförmedlare som har beridare i Tyskland som på beskrivning letar upp precis de häst du söker efter. Så fort jag kommer hem och bestämt mig exakt vad jag letar efter ska jag kontakta denna "nyhet" och se vilka resurser han har. De häst material jag hitintills sett som han förmedlat är långt över förväntat. Detta kan helt klart bli spännanade. Roligt med hjälp från oväntat håll.

Har även kontaktat ett förmedlingsstall och får se om dem har någonting som passar. Dem besöker Tyskland 1gång per månad och hämtar hem hästar på begäran eller för egen försäljning vilket kan vara väldigt intressant. Den 3åring som ligger ute på deras hemsida är mer än intressant och förhoppningsvis i rätt prisklass. Jag oroar mig dock över att priset ligger långt över min budget, men kanske har dem någonting som passar mig perfekt och mycket häst för pengarna.

Ska försöka blogga imorgon innan jag reser mot Stockholm, vilket internetmöjlighet jag kommer ha i Costa Rica återstår att se. Förhoppningsvis får jag någon gästbloggare som håller ert intresse uppe.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback