Beställningen har kommit

Datum ~ 2009-12-31 | Tid ~ 14:46:27
Kommentarer (0) | Allmänt
Fick ett samtal igår om att min beställning från Horze har dykt upp, oväntat nog. - Kortfattat, på Horze öppningen hittade jag ett väldigt fint matchande set som jag bestämt vill ha till min häst som självklart inte fanns tillgängligt. Restat från lagret och risken att det inte kom in några fler var överhängande då färgbytet kommer i Februari. Till min förtjusning så har den restade varan kommit och jag kan äntligen köpa mitt matchande set.

Blir att hämta ut min beställning samt köpa vintertäcke under lördagen, jag tror allt jag har bestämt mig angående det sistnämnda. Då får jag en otroligt matchande och snygg häst här i vintertid. Det är hon helt klart välförtjänt av!

Uppdaterar med bilder när varorna är uthämtade.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback