Längtan efter framgång och framsteg

Datum ~ 2009-12-31 | Tid ~ 14:38:48
Kommentarer (0) | Allmänt
Nu är det verkligen inte många timmar kvar av året 2009 och 2010 träder snart i kraft. För er trogna läsare vet ni att 2010 kommer innebära stora förändringar och många delmål är utsatta under säsongen och året.

Just nu sitter jag här och har fjärilar i magen av förväntan på vad nästa år kan erbjuda. Så mycket förhoppningar, förväntingar och längtan att komma igång och börja satsa igen känns faktiskt riktigt underbart. Visst är det mycket som ska putsas, befästas och läras in. Men någoting säger mig att det kommer bli riktigt riktigt bra. Jag kan knappt vänta till att få sätta igång igen.

På måndag blir premiärritten för 2010 om ingenting stort inträffar. Känner mig fortfarande väldigt begränsad i armen och väntar därför några dagar till. Första dagen på v.1 får bli våran start om jag lyckas hålla mig tills dess det vill säga. Måste erkänna att hästabstinensen är väldigt väldigt stor. Till saken hör att jag trivs verkligen med att rida Skilla, varje dag. Hon är rolig, påhittig och har verkligen så många kvalitéer att jag blir varm och lycklig varje gång jag sitter upp. En känsla som varje hästägare förtjänar att känna.

Här kommer en gammal blid från förra fotograferingen för er som inte kan hålla er till tåls tills nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback