Lugnt på hästfronten

Datum ~ 2009-12-25 | Tid ~ 17:00:25
Kommentarer (5) | Allmänt
Julafton avklarad, som de flesta nu förmodar har jag fått massor med julklappar. Men icke!
Faktiskt firar vi jul imorgon också med andra sidan av släkten och där kommer mina paket med. Hittils har jag mest fått från vänner kärlek och kusiner. Samt ett presentkort av min mamma på hästprylar för 1500:- vilket kommer perfekt! Först nödvändiga saker som ska köpas in, sen blir det glassigt värre. Tills tävlingsäsongen kommer igång ska hon vara så snygg så snygg så ingen missar henne. I för sig är det en omöjlighet redan nu men, utrustning som matchar är aldrig fel !

Har ni fått några fina julklappar till er som ryttare eller till er häst?
Kommentarer
Postat av: Warnmark -bloggen för dig & din häst

Du kan tävla om att bli veckans blogg hos mig. Kika in för mer info :)

2009-12-25 @ 17:39:03
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jaa vi får verkligen hoppas det, de är aldrig kul :/



Härligt med presentkort :D Ja då fått presentkort och en massa BoT produkter till hästen så jag är lycklig :D



Sen en superfin ritad tavla om min häst som bara är grymt fin :D

2009-12-25 @ 18:41:44
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Emily

I hästväg hag jag fått ett dressyrschabrak, muckboots, ryktlåda, pengar till träns eller jacka, biljetter till göteborg horseshow, ridhandskar.. kan ha missat något.

Och till mig själv har jag köpt en ny hjälm, en rockard och en sele :)

Och en av pollarna fick ryktborste + skrapa i julklapp av mig haha :)

2009-12-26 @ 12:15:48
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Jag har fått massor av fina julklappar, supernöjd med allt! Fick bara en hästrelaterad grej, eftersom jag bara hade önskat mig det, ett broderat schabrak med mitt namn på ena sidan och min hästs namn på andra, kanonfint :) Sen fick jag hur mkt annat som helst! :D

2009-12-28 @ 13:01:02
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Hoppbloggen

Evelina; Nej verkligen inte roligt.



Åh det lät faktiskt inte alls fel. Presentkort ger en möjligheten att välja precis det man vill. Om inte annat är det en bra sak om man funderat på något dyrt som man inte tagit sig råd till tidigare!



Åh sånt är alltid extra uppskattat! - Kanske någonting man ska önska sig framöver



Emily; Oj oj, ser ut som du fått mycket i hästväg!



Pernilla; Det var en riktigt bra önskning faktiskt. Snyggt när man ska tävla och visa upp sig. Så vet folk vem man är och vilket ekipage man kan kolla extra efter.

2009-12-28 @ 23:19:04
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback