Stolt tränare

Datum ~ 2009-11-19 | Tid ~ 00:59:27
Kommentarer (3) | Allmänt
Vilodag för hästen!
Oplanerad vilodag, mitt tilltänkta sällskap backade ur senare än jag förväntat och sen var mycket för sent.
Hade inbokad träning kring tre och då var det flesta på väg ut, eller hade redan motionerat sin häst.
Själv kände jag att det fanns ingen som helst motivation eller lust att rida ut ensam i mörkret för att tappa hästen och bli lämnad på backen om någonting händer. För som sagt, hon är snäll men att träna galoppfattningar är väl det som är mest riskabelt nu, och det var vad som skulle göras. Så vila idag och förmodligen ridning i helgen istället.

Träningen gick superbra för barn(en). Fick även låna med mig Tova idag.
OJ vad hon är duktig, och Ida red bättre än många gånger förut. Ibland blixtrar det till med idéer och övningen som dem red idag är en av mina favoriter. Riktigt jobbigt, men barnen och hästarna blir så fina och rider så otroligt bra.
Många plus för dem !!

Imorgon blir det ridhus, transporten är vinterklar och sällskap inbokat!
Ska försöka få min tekniska moder att ta lite kort om det är möjligt. Förmodligen inte, men fråga kan man alltid!
Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska du till surf idag? Vilken tid? :)

2009-11-19 @ 08:02:28
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Finns väl alltid något barnfan som jättegärna vill ta bilder på er! ;D

2009-11-19 @ 08:40:34
URL: http://www.metrobloggen.se/hannaekback
Postat av: Hoppbloggen

Jag var där precis när du åkte Hanna(F) :( MISSTAJMAT



Jaa säkert, men ingen där då! Så inga bilder blev det!

2009-11-19 @ 18:06:39
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback