Dålig uppdatering

Datum ~ 2009-10-12 | Tid ~ 01:53:18
Kommentarer (3) | Allmänt
Ni får ursäkta mig för dålig uppdatering.

Som ni säkert vet har jag funderat väldigt mycket av och till gällande olika hästar.
Har dock blivit påminnd två gångar av opartiska människor om samma häst.
Denna försäljare har jag tidigare varit i kontakt med, men blev tveksam om jag skulle kunna ta tillvara på kapaciteten hästen har. Kan verkligen inte släppa den ur mina tankar och mitt minne. Därför har jag valt att skicka filmen till min tidigare dressyrtränare,  och om hon ger OK så går vi vidare och kontaktar försäljaren igen.

Ang. magkänslan hästen har ägaren tyvärr inte svarat på mina försök till kontakt. Hästen ska kollas upp av min kontakt i Skåne, men är inte av största intresse utan snarare medel.

Det är dags att få någonting att lägga ner tid på. Att börja om igen och få komma vidare.
Förhoppningsvis blir det innom en snar framtid en förbättring. Så fort jag har en häst hemma blir bloggningen genast mycket lättare, och intressantare.

Måste bara dela med mig av denna otorligt tjusiga hästbild.
Den här hästen ligger ute på annons. Hade jag haft pengar och möjlighet att spara på hästar hade detta varit ett sjävklart val. Otrolig utstrålning och verkligen sinne för skönhet.



http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=287039

- Evelina -
Kommentarer
Postat av: Marre

Vilken skönhet! :D

2009-10-12 @ 13:25:27
URL: http://prima.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Ja visst är hon snygg!

Hade det funnits topmodel för hästar har vi nog vinnaren där!

2009-10-13 @ 00:11:10
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: Tanya

den hästen äre chrisitne kwarnmark som säljer eller sålde om den inte är kvar :)

2009-10-17 @ 20:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback