Löshoppning

Datum ~ 2009-10-20 | Tid ~ 15:01:43
Kommentarer (2) | Allmänt
Dags att börja röra sig mot jobbet. Denna vecka är det teorivecka för ridskolans elever. Jag tillsammans med en kollega är ansvariga för dagens aktivitet : Löshoppning

Kommer vara borta under större delar av kvällen, aktiviteten tar några timmar sen är det hoppträning på schemat. Tyvärr inte för min del, men en efterlängtad tränare håller träningar. Måste nog stanna och kika lite om inte pojkvännen kallar.

3 ponnysar och 4 storhästar ska löshoppas ikväll.
Att tänka på för kvällen är sjävklart säkerheten, var person har sin plats, alla bär hjälm och håller sig lugna och tysta. Barn under 10år är hänvisade till läktaren. Avstånd är superviktigt för hästarna ska få en så positiv erfarenhet av detta. Tyvärr ingen fotografering då jag håller i denna aktivitet.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg!:)

2009-10-20 @ 20:51:13
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Just nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna priser så som biljetter till Göteborg Horse Show, Schabrak, sadelöverdrag och andra fina priser!



Var gärna med och tävla! Det är väldigt enkelt att vinna priserna!



http://stockholmsjenna.blogg.se/2009/october/tavling-med-fina-priser.html



2009-10-20 @ 23:00:45
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback