Nu tar det fart med hästletandet

Datum ~ 2009-10-03 | Tid ~ 18:12:00
Kommentarer (0) | Allmänt
Dags att ta tag i saker och ting med båda fötterna i Sverige. Hittat ett antal hästar av mer eller mindre intresse som jag ska försöka kontakta under kvällen för vidare information. Dessutom kommer min annons att publiceras för att eventuellt få svar via köpes annonserna. Imorgon går jag vidare med att kontakta försäljningsstall och fler intressanta hästar om det dyker upp någonting. Håller er uppdaterade efter närmare kontakt.


Ålder 3-9 år. Utbildningsnivå efter ålder. Vid äldre häst förväntas resultat och högre prestationer. Goda gångarter är ett stort plus, då ambitioner för att tävla Lätt dressyr finns. Tävlingserfarenhet är ett stort plus, men inget måste. Dock måste hästen vara inhoppad eller tränad regelbundet. Hästen bör vara välhanterad från mark och under ryttare. En häst med temperament, är dock inget hinder.  Skadefri. Egen framåtbjudning och motor är ett stort plus, dock ej het eller svårhanterad önskas. Då jag är en mindre ryttare bör hästen vara cirka 160-170cm hög. Gärna av sporthäst modell.

Jag erbjuder ett gott hem hos en ambitiös och rutinerad ryttare.  En häst att utvecklas och klättra i klasserna med sökes. Unghäst med potential som är väl grundriden och inhoppad är även av intresse. Du som har hästen för mig. Maila över information och bilder. Film är av stort intresse.

- Evelina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback