2006:or

Datum ~ 2009-09-18 | Tid ~ 07:02:59
Kommentarer (0) | Allmänt
Uppdateringar från Costa Rica

Har under kvällen kollat igenom lite hästannonser gällande hästar födda 2006. Tyvärr finns det inte så många intressanta då dessa antingen går till överpris eller ej påbörjad inridning. Jag hittade någonting intressant och har kontaktat ägaren för vidare information men det låter heltklart intressant. Informationen jag kan lämna i förstahand är att det är en valack, god typ och bra förutsättningar. Vidare information får ni hålla till tåls med tills ägaren svarat. Sjävklart måste säljaren ha översende med att jag inte är tillgänglig i Sverige tidigast 3/10.

Ägaren som jag tidigare kontaktade angående "svart skönhet" som en läsare tipsade om har fortfarande inte svarat på mitt mejl till min stora besvikelse.

Nu åter till lite annonsläsande sen blir det att sova några timmar innan vi ska fortsätta våran bilfärd uppåt i landet.

Skrivet av: Evelina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback