Vidare kontakt kring unghäst

Datum ~ 2009-09-18 | Tid ~ 16:35:53
Kommentarer (0) | Allmänt
Uppdatering från Costa Rica

Som jag nämnde vid senaste inlägget kontaktade jag en försäljare ägare till en valack född 2006. Denna ägare valde att svara snabbt och besvarade mina frågor gärna. Hästen verkar haft en bra uppväxt och vara klok och trygg i huvudet. Svarade dem väldigt snabbt och omgående nu innan vi åker vidare för att förhoppningsvis invänta fler bilder och film till kvällen. Detta känns spännnande och förhoppningsvis är denna häst någonting för mig.

Hittade även en ruskigt fint sto precis innan jag somnade igår. Skickade ett långt melj berättade vad jag sökte samt tidigare erfarenheter och referenser. Stoet är mer välridet och har en otrolig teknik och kapacitet vilket förmodligen sätter priset därefter. Hittade den senare på hästnet till fantasipriser. Det finns säkerligen dem som betalar över 100 + för en 3åring men en av dem är inte jag tyvärr. Mejlet är skickat och vi får se om försäljaren väljer att värdera annat än pengar. Tyvärr är nog stoet stryket pga ekonomi och storhetsvansinne.

Mer uppdateringar mot kvällen, förhoppningsvis har jag mer information kring valacken då. Funderar även på att lägga ut en annons då det fungerat väldigt bra tidigare.

Skrivet av: Evelina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback