Misslyckad mobiluppdate

Datum ~ 2010-04-23 | Tid ~ 23:22:08
Kommentarer (2) | Allmänt
Misslyckat försök med att mobilblogga. Gårdagens inlägg Systematisk träning / Konsten att vara konsekvent publicerades inte alls som tilltänkt. Halva inlägget försvann och därav blev det väldigt svårtförstått. Har uppdaterat detta nu och jag hoppas ni gillar läsningen.

Skilla fick vila idag och hade min underbara mamma som fixade stallsysslorna så kunde jag åka hem efter en hel dags arbete.

Imorgon är planen att intervallträna / galoppjobba henne den längre rundan runt Ansmark. Tempoväxlingar och jobba upp lite puls. Behövs inför kommande säsong, god kondition och fysik är en förutsättning för kommande uppgifter.

Sitter och redigerar lite bilder från senaste fotograferingen i hagen, hoppas att kunna publicera något lite senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Ja precis hellre det!



Jo känns ju onödigt att slita på dyra skydd hemma när billiga skydd funkar lika bra.



Ja Veredus är ju rätt dyra så det är ju lite jobbigt om man inte har lust att lägga ut så mycket på ett par bakskydd.. Fast Eskadron funkar ju också. Det har jag på min d-ponny, men köpte dom begagnade eftersom dom som är tillverkade nu på senare inte håller unghästmåtten!

2010-04-24 @ 14:02:19
Postat av: N

SV: Tack, han var dampig å stark bara men annars fin :D

2010-04-25 @ 11:08:52
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback