Morgonfodring

Datum ~ 2010-04-05 | Tid ~ 09:13:55
Kommentarer (3) | Allmänt
Åkte ut till stallet kring 07.00 och fodrade och släppte ut hästarna. Har provat en ny rutin, att låta stallet vara släckt, ge alla foder, täcka alla innan jag börjar släppa ut. Stallet var rätt tyst och lugnt och hästarna verkar tycka mitt sätt fungerade bra!

Fixade hösäckarna för idag och imorgon redan igår så detta slapp jag göra så tidigt på morgonen. Åker tillbaka efter jobbet och rider samt mockar. Hoppas på sällskap från Hanna och Wella.

Imorgon blir det lektioner och hoppträning på kvällen, ska försöka ta med digitalkameran och försöka filma med den, fungerar det blir det att publicera träningen på bloggen.

Uppdaterar efter kvällens uteritt och fortsatta arbete från gårdagen.
- Sitter och filar på en artikel, något speciellt ni skulle vilja läsa om?
Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: Ja kanske för ett par leggins ser ju helt annorlunda ut än ett par ridbyxor ;P

2010-04-05 @ 21:02:59
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

SV: Ja men verkligen! Är riktigt less på snön och vill bara ha vår nu!

2010-04-05 @ 22:00:48
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Jennifer; Det finns jeansleggings med sadelskärning som även är knäförstärkta! - Dem ser precis ut som ridbyxor, så frågan är om man skulle se på ett par sådana.



Jenna; Ja nu är det dags för tussilago, gräs och vår! (Pollen skippar jag gärna!)

2010-04-05 @ 22:23:10
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback