Tappsko ställer till med problem

Datum ~ 2010-08-02 | Tid ~ 20:08:03
Kommentarer (0) | Allmänt
Som jag tidigare nämnde i föregående inlägg fick jag hjälp att slå på en tappsko under gårdagen för att kunna hoppträna. Vinklar på skon överensstämde någorlunda men inte tillräckligt bra för att jag ska våga belasta hoven mer än gårdagens hoppträning. Har sökt hovslagaren under dagen och blev ombedd att ringa upp efter klockan 19.00. Tyvärr inget svar så jag känner mig väldigt ställd inför morgondagens träning och fredagens hopptävling.

Blev avrådd om att belasta benet och hoven där tappskon är påslagen tills hovarna är verkade och korrigerade. Därav blir det ingen ridtur idag utan Skilla får en ofrivillig vila som jag ogillar. Jag ska söka vidare med andra hovslagare och hoppas att jag får tag i någon innan morgondagen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback