Trim inför tävling

Datum ~ 2010-08-18 | Tid ~ 22:17:04
Kommentarer (2) | Allmänt
Red ut i gott sällskap av Emelie och Bavaria för att trimma inför morgondagens tävling. Eftersom detta blir Skillas första två-dagarstävling har jobbet under veckan varit väldigt återhållsamt. Idag jobbade jag henne sparsamt i alla gångarter. Skilla var riktigt trevlig i skritt och trav, energisk och lite explosiv i galoppen men inget jag oroar mig för.

Nu hänger tävlingskläderna på tork och jag laddar upp inför en dag med tävlingsförberedelser innan tävlingsstart.
- Strävar efter att uppnå samma känsla som på Umeå RF.
Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag får spana på er på fredag då :D

2010-08-18 @ 23:18:46
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Evelina; Roligt att du kommer och tittar trots att du inte tävlar själv! Ska försöka hålla monstret i buren och ta mig runt!

2010-08-19 @ 10:25:30
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback