Bloggtorka

Datum ~ 2010-02-28 | Tid ~ 22:39:38
Kommentarer (2) | Allmänt
Som ni märkt har jag varit riktigt usel på att uppdatera bloggen de senaste dagarna. Förklaringen till detta är att Skilla har vilat det senaste tre dagarna och jag har därför inte haft motivationen att skriva.

Att nämna är att vi satt med på årsmötet idag för klubben.
Ny styrelse och förhoppningsvis nya tag med människor som orkar dra lasset och sedan ska föreningen stråla igen. Självklart kommer det kräva mycket jobb och vissa förändringar. Men så länge alla får vara med, hjälpas åt och känna sig delaktiga brukar det mesta lösa sig.

Ska rida ut imorgon efter jobbet är tanken. Ja ni hörde rätt !
- Imorgon börjar min introduktion för senare arbete inom restaurangbranchen.

Lägger ut en bild från fotograferingen på min otroligt söta häst!
Kommentarer
Postat av: Mina

Jättesöt häst och väldigt trevlig blogg :D

2010-03-09 @ 22:09:09
URL: http://femgangare.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Roligt att du gillar bloggen!

- Riktigt söt kan hon verkligen konsten kring

2010-03-10 @ 00:47:05
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback