Perfekt vinterdag

Datum ~ 2010-01-10 | Tid ~ 22:51:27
Kommentarer (1) | Allmänt
Dagens ridpass blev nog veckans bästa. Vädret var underbart och vi fick trevligt sällskap av Emelie Johansson och OP. Ett långt pass med massor av arbete i varierat underlag men mycket jobb i snön vilket var positivt för hästarna. Dem fick jobba och arbeta med hela kroppen vilket var skönt i det underbara vädet, som ryttare kunde man bara njuta av åkturen. Ridpasset tog ca 1h och efter det var både vi ryttare och hästarna nöjda.

Imorgon börjar jag trava igen och som det ser ut nu är vi snart igång och tränar.
Hästarna skötte sig väldigt bra och Skilla var glad att få komma ut.

Stod och studerade min häst idag i boxen. Hon har verkligen blivit fin i kroppen av två veckors vila och lite mer mat. Fortsätter vi såhär så är hon snart perfekt i hull och då är det bara massor med muskler innan hon är alla drömmars drömmar!

Sitter tyvärr hos pojkvännen och har inte med mig mobilsladden för att uppdatera med en bild från hagen. Gör det imorgon när jag kommer hem!

Hur jobbar ni hästarna under den här tiden av året?
Kommentarer
Postat av: Anonym

bild! :)

2010-01-11 @ 01:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback