Promenad med finaste hjärtat

Datum ~ 2010-07-31 | Tid ~ 04:09:34
Kommentarer (0) | Allmänt

För att släppa lite på gårdagens hopptränings-träningsvärk gick jag med familjen ut på promenad. Jag och finaste hästen och pappa tog sig an Bavaria på vår promenad runt sjön. Skönt att röra på sig och mysigt med en sådan underbart trevlig häst.

Imorgon (läs idag) blir det att rida ut i skogen, jobba alla gångarter för att släppa lite extra på träningsvärken och vara i form för morgondagen (söndags) träningen för Peter.

Blir spännande att träna för Peter Sällström för första gången. Förhoppningsvis är träningen någorlunda anpassningsbar så jag och Skilla kan vara med och träna. Om inte annat får vi göra det bästa av situationen, allt är bra träning om det läggs på lagom nivå.

Uppdaterar senare, förhoppningsvis kommer jag ut med nästa "artikel" under morgondagen om det hinns med. Ett inlägg om ryttarens sits är det som kommer i nästa artikel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback