Förhoppningar på bättre väder och goda resultat

Datum ~ 2010-06-18 | Tid ~ 12:39:09
Kommentarer (2) | Allmänt
Som jag nämnde under gårdagen kommer jag jobba med linimentering och linda kvällstid för att få bukt med Skillas svampiga ben. Förhoppningsvis är det bara en reaktion på gräset hon äter och ingenting allvarligt. Lårkakan eller smällen hon fick från hoppningen kommer jag vila och massera några dagar framöver. Ingen ridning alls utan vila och massage för att stimulera blodtillförseln.

Ikväll blir det att vikariera och ha ridskoleavslutning för ponnyeleverna. Ridhuset byter underlag så förhoppningsvis slutar det regna innan det är dags. Annars blir det till att stå ute i regnet fyra lektioner. Hoppas att eleverna ser fram emot en fartfylld lektion med mycket bus.

- Uppdaterar när jag ser resultat eller försämring ang Skillas ben.
Kommentarer
Postat av: Hanna

Hmm... har hon en blödning (lårkaka) är det inge vidare att massera- men antar att du inte menar så! :)

2010-06-19 @ 06:25:49
URL: http://www.metrobloggen.se/hannaekback
Postat av: Hoppbloggen

Nää vet att en lårkaka inte ska masseras åtminstone närmsta 72h. Men jag masserar benen (leder/ligament) och muskulaturen runt omkring!

2010-06-19 @ 11:59:45
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback