Borde stannat hemma i sängen

Datum ~ 2010-03-31 | Tid ~ 09:32:54
Kommentarer (2) | Allmänt
Gårdagen var en sådan dag som man önskat att man aldrig lämnat sängen-dag.
Visst hade den sina ljuspunkter också, men den var bra nog motig måste jag påstå!

Uppdaterar närmare vad dagen bestod av då jag måste skynda mig till stallet innan jobbet.
Har en full dag med stall, jobb sen fyller min älskling år och ska firas ikväll så uppdateringen kan dröja!

Hoppträningen gick riktigt bra så jag svävade från träningen på små rosa moln!
Helt underbart hur bra allting känns det det klickar och går bättre än förväntat.

Måste rusa men uppdaterar så fort jag har möjlighet, har massor att berätta om!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att det gick bra!!



Ser fram emot uppdatering och analys av övning :)

2010-04-01 @ 14:39:17
Postat av: Hoppbloggen

Se nyaste inlägget för tisdagens hoppträning / reflektioner!

2010-04-02 @ 00:34:48
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback