Vart kom all snö ifrån?

Datum ~ 2010-03-19 | Tid ~ 21:08:53
Kommentarer (3) | Allmänt
Kvällens ridlektioner fungerade väldigt bra. Eleverna skött sig riktigt bra och övningarna flöt på bättre än väntat. Inga missöden och inga barn som tuggade grus vilket kändes riktigt skönt efter förra veckan. Roligt att hoppa in och vikariera en dag som jag vanligtvis inte haft någon större insikt i. Hanna har gjort ett bra jobb sen hon tog över och det finns många ambitiösa ryttare att undervisa.

Fick sopa av och skrapa av min bil för att ta mig hem från jobbet. Bara för någon vecka sen kröp en bar mark fram, man hörde nästan fåglarna kvittra. Ska vi ha mer snö, längre vinter?
Jag börjar faktiskt längta mot våren, bar mark och massa mysiga sommarturer i det evigt vackra vädret!

Stallsysslorna avklarades innan lektionerna drog igång och Skilla fick vila idag. Imorgon blir det en uteritt innan jag börjar jobba klockan tolv för att sedan återvända till stallet efter jobbet och kvällsfodra.

- Funderar på att ha en frågestund. Något som skulle uppskattas?
Kommentarer
Postat av: Jennie

SV: Kanske :)

2010-03-19 @ 22:07:24
URL: http://jenniieeh.blogg.se/
Postat av: Warnmark - Vinn schabrak med huva från Tattini -bloggen för dig & din häst

Sv; Ja det är riktigt roligt :). Det är en Bates Caprilli.

Du är inte ensam, varje gång jag öppnar min garderob ser jag alla favorit pikeérna som ligger där och väntar, haha.



Vad roligt att det gick bra på lektionen :D

2010-03-19 @ 22:12:02
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Warnmark; Jag har faktisk ingen upplaga av piké tröjor!

Under förra året var jag hästlös, och min tid på ponny var aldrig så graciös. Jag hade OK kläder men är betydligt mer stilmedveten nu när jag "satsar".



Tänkte ladda upp med ett ordentligt lager när det närmar sig sommaren och våren mer. När backen är bar och man kan börja träna ute!



- Tips på bra Piké tröjor och butiker?



Ja det kändes faktiskt riktigt roligt att det gick bra, fredagar har jag som inte haft så mycket innan. Roligt att se vad jag kan hjälpa dem med! :)

2010-03-19 @ 22:58:57
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback