Laddad med energi

Datum ~ 2010-05-01 | Tid ~ 18:26:47
Kommentarer (1) | Allmänt
Red ut en sväng idag på min något överladdad häst!
Efter att ha behandlats på onsdagen och vilat torsdag var det en effektiv promenad som ägde rum igår. Skritt och travpasset idag var spännanade. Mycket energi som hon inte riktigt visste vad hon skulle göra av vilket resulterade i både piaff och passage.

Loss och fin i vänstersidan så när överskottsenergin lägger sig hoppas jag på en mjuk och trevlig häst!
Hoppträningen i veckan blir förmodligen flyttat en dag eller två då hopptränaren ska tävla.

Riktigt tjusig blev Skilla efter gårdagens vårtvätt!
Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv. Oj, det lät inte alls kul. Vart bor du då? Uppåt antar jag. Det har sina fördelar med att bo söderut ;)



Ja, jag är en riktig bokmal och har väldigt lätt för att samla på mig alldeles för mycket böcker istället, haha :)

2010-05-01 @ 20:49:18
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback