Must haves

Datum ~ 2010-05-15 | Tid ~ 16:46:45
Kommentarer (4) | Allmänt
- Piké tröja 4färger + vit / svart
- Färgade ridbyxor
- Matchade dressyrset (schabrak, lindor)
- Svart dressyr schabrak
- Vitt dressyr schabrak
- Matchande hoppset (shabrak + luva) svart
- Matchande schabrak/lindor - piké tröja

Svart dressyrsadel - Wellington

Svart hoppsadel
Svarta Veredus Carbon Gel + Young Jump


Svart GPA / Charles Owen
Svart Pikeur kavaj

Vita ridbyxor - sadelskurning

På min must haves lista har jag äntligen börjat kryssa för saker jag handlat. Kavajen hänger på plats inför debuten, sadeln är godkänd och kommer betalas inom kort. Veredus skydden är beställda och hinner förhoppningsvis dyka upp innan första tävlingen. Visst finns det många saker kvar som ska beställas och inhandlas, men vi jobbar på det!
Kommentarer
Postat av: Emily

Vi får hoppas få se bilder på hur snygga ni är sedan då! :)

2010-05-15 @ 18:30:55
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Emily; Ja det får vi hoppas att det ska gå ordna! :)

2010-05-15 @ 19:30:48
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ojoj jag vågar inte ens göra en sån lista , vill inte ens tänka tanken på vart jag ska gräva upp pengarna jag behöver ;)

Vart blir debuten :D ?

Ska du inte komma till skellefteå och tävla på Kågedalens Ryttarförening 5-6 junig :) ?

2010-05-16 @ 18:46:54
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Evelina; Det där är ändå en realistisk lista på "bas" saker för mig. Något som ska införskaffas, fast lite utspritt och genomtänkt är planen. Nä visst är det så, pengarna ställer till det. Skulle behöva handla "allt nödvändigt" utan att kolla kvittot någongång.



- Hippologum

Så långt har jag faktiskt inte planerat, tror det blir lite långt än så länge. Ska nog satsa på Vännäs blåbärshoppning 30onde istället. Beror helt på vad som händer Hippo-helgen.

2010-05-16 @ 21:26:24
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback