Smakråd

Datum ~ 2010-05-24 | Tid ~ 12:25:17
Kommentarer (1) | Allmänt
Kom precis hem från en 2mil lång cykeltur tillsammans med min mamma. Som jag nämnt tidigare måste jag förbättra min kondition och styrka i benen för att utveckla min sits och uthållighet. Känns skönt när man utfört någonting bra!

Åker iväg mot staden för att vara smakråd åt Johanna som ska handla foder, ridbyxor och annat roligt i de olika butikerna som finns tillgängliga. Därefter åker vi mot stallet för årets mästerskap.

Blir att hoppa en 60cm idag, banan är liten och vill jobba med flytet och få runda fina språng. Spara på henne lite inför helgen! Som planeringen ser ut nu blir det en blåbärshoppning på söndagen vilket känns passande.

- Återkommer med uppdatering om resultat från kvällen och hoppas på att kunna fotografera litegrann!
Kommentarer
Postat av: Åse

Hahaha SMAKråd åt Johanna som ska handla foder =)

2010-05-24 @ 22:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback