Stora resultat av hård träning

Datum ~ 2010-05-07 | Tid ~ 18:59:01
Kommentarer (3) | Allmänt
Magkänslan har verkligen varit på topp efter gårdagens hoppträning. Stallsysslorna idag bestod av att fixa för Skilla och Chan för att sedan promenera i det fina vädret. Tänkte om och begav mig ut barbacka i solen. Skilla skötte sig otroligt bra och var riktigt fin stora delar av ridturen. Hon bestämde sig även för att matte skulle få träna på travnedsittningen och jobbade på väldigt fint. Traven är väl inga större problem, avsaktningarna är däremot betydligt mycket jobbigare. Jobbade med halter, ställning och rakriktning på vår lugna tur.

Imorgon får Skilla vila om ingenting stort förändras. En välförtjänt vila efter en veckas jobb och stora framsteg både på träning och i vardagen.

Imorgon åker jag till Vännäs som hästskötare till Hanna och Wella. Tar med mig kameran så förhoppningsvis tillåter vädret fotografering. Uppdaterar under tävlingen eller när jag finns på plats hemma igen.

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: jo jag vet, jag NH tränar henne jätte mycket annars men eftersom jag inte ens kan köra bil än så kan jag inte ta mig till stallet :( henne jag delar hästen med har pracis haft hjärnskakning så vi får hjälp av en kompis med ridningen så länge :)

Men bara 2-3 veckor kvar sedan får jag rida och röra mig fullt igen :)

2010-05-07 @ 22:23:12
URL: http://jbostrom.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Jenny; Förstår att det blir svårt att göra allt du vill när du blir sådär låst. Hoppas du får den hjälp du behöver och att du slipper ha så mycket ont.

2010-05-08 @ 20:15:07
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: Mona Wassermann

Åååå vilket fint kort på fiiiina Lissan, /Mona

2010-05-08 @ 20:39:07
URL: http://strandgarden.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback