Tidig morgon

Datum ~ 2010-05-10 | Tid ~ 22:03:50
Kommentarer (0) | Allmänt
Började morgonen med att ha utsläpp och morgonfodring. Hade lyckan att ha med min underbara mamma som hjälpte mig att fodra och släppa ut de skötsamma hästarna.

Fick hjälp med mockningen och andra stallsysslor så jag passade på att rida ut i det fina vädret. Skilla var rätt trevlig men satt fast rätt ordentligt i vänstersidan. Inte sådär stum och stel som tidigare utan bara lite mer motstånd. Jobbade med övergångar och rätt mycket ställning / rakriktning.

Spänningarna lossnade och hon jobbade i en riktigt trevlig arbetsform. Inte för låg men absolut inte för hög utan precis där jag vill ha henne. Härlig känsla att det gav resultat med ridningen så tidigt på morgonen.

Därefter drog jag vidare mot gymmet och körde hårt i ca 1½h för att styra vidare mot jobbet.
Kan gladeligen meddela att Ann Hammarlund kommer upp i helgen och jag har fått plats båda dagarna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback