Dagens goda gärning

Datum ~ 2010-11-22 | Tid ~ 23:35:52
Kommentarer (0) | Allmänt
Här kommer veckans planering ! Fick kasta om lite snabbt i planeringen då en dressyrträning dök upp. Dagens planer på ridning fick flyttas. Min lilla skrutt vill vara häst och vila lite också, ska försöka hålla på tredagars ridning / vila framöver. Kommer ej gå gålla fullt ut, men något så när är planen för att öka intensiteten lite på det dagar jag rider vill jag även se till att hon får möjlighet att vila emellanåt.

Måndag: Vila
Tisdag: Hoppträning
Onsdag: Jogg
Torsdag: Dressyrträning
Fredag: Promenad
Lördag: Lydnad
Söndag: Kondition

Åkte ut till stallet vid lunch och fixade med stallsysslorna, passade även på att ta Bugzi och även mocka åt Bavaria. Så min goda gärning för dagen var avklarad!

Skilla såg nöjd ut över att bara få stå och mysa i hagen idag, trots kylan såg hon väldigt nöjd ut!

Förhoppningsvis får jag låna ett bett från och med imorgon som jag hoppas ska passa Skilla och fungera. Ska rådfråga min tränare lite om upplägg, men möjlighet att prova några dagar finns. Uppdaterar mer kring bettet senare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback