Storhoppande valack med utstrålning

Datum ~ 2010-11-20 | Tid ~ 00:38:00
Kommentarer (1) | Annonser
Här kommer dagens annons om hopphäst till salu. Fin valack med bra utstrålning och prestationer. Rimlig prisklass och även denna av intresse för en satsande ryttare i en lagom prisnivå.

Valack f.2001 med placeringar upptill 130, utbildad LB dressyr. Välriden på marken.


Tanken är att jag ska publicera en "häst till salu" regelbundet för att ni läsare ska få se vad som finns att tillgå samt ha något att drömma och längta efter (för er som gärna vill ha mera). Kommer slänga in några trevliga dressyrhästar emellanåt för er som är inriktade på dressyr eller allround.

Självklart säger inte en annons allting, men av annonsen att dömma kommer jag publicera hästar som av mitt tycke håller första måttet. Därefter är kraven högre och detta lämnar jag till den tilltänkta köparen att gå vidare med.
Kommentarer
Postat av: Lisa Welin & Sofie Svensson

Trevlig blogg :)

2010-11-22 @ 11:44:42
URL: http://equiline.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback