Utvärdering av Catago rengtäcke

Datum ~ 2010-11-03 | Tid ~ 15:03:34
Kommentarer (0) | Allmänt

Här kommer en kortare utvärdering av Catago täcket jag köpte i våras. Köpte ett 0g regntäcke efter att ha letat efter och beslutat att passformen var den bästa hos just Catago täcket.

Efter att ha använt regntäcket snart en höstsäsong måste jag nog med besvikelse säga att täcket inte var vad jag förväntat mig. För en så stor summa pengar som täcket kostade, förväntade jag mig ett hållbart täcke med goda funktioner.

Passformen är fortfarande väldigt bra, men täcket var inte så slitstarkt som jag hoppats på och dekorsömmar och annat har lossnat, trots att Skilla står ensam i hagen.

Efter noga övervägande måste jag tyvärr ta tillbaka mitt åsikten om täcket och dess funktioner. Hon håller sig torr och den står emot väta bra. Men det var tyvärr inte så slitstarkt som jag hoppats på. Därför får täcket endast 6/10 i betyg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback