Nervositet

Datum ~ 2010-10-16 | Tid ~ 11:27:47
Kommentarer (1) | Allmänt
Försöker fördriva tiden som är kvar innan det börjar bli dags att packa ihop sakerna hemifrån och röra mig mot stallet. Är fruktansvärt nervös och vet inte alls vart jag ska ta vägen. För er som precis droppat in på min blogg kan jag sammanfatta vad dagen ska innebära.

Jag och Skilla åker till Umeå RF för att debutera 1m för första gången någonsin, samt första inomhustävlingen för Skilla och mig tillsammans. Är väldigt nervös och vet inte hur jag ska hålla nerverna i styr.

Planerar att vara på Umeå RF 15.00 för att hinna gå banan i lugn och ro innan första start som beräknas vvara 15.30. Beräkningen jag gjorde under gårdagen har förkortats lite, det är två strykna ekipage i avd A vilket innebär att det endast startar 36st innan avd B börjar.

Har planerat på att sitta till häst när det är 15 ekipage kvar för att hinna rida fram ordentligt utan att Skilla ska bli trött. Eventuellt något kortare om det är planerat en prisutdelning mellan avd A och avd B.

Håll tummarna att vi överlever och gör vårt bästa!
Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas det gick bra :D

2010-10-16 @ 19:00:18
URL: http://hastskotare.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback