Promenad och andra sysslor

Datum ~ 2010-10-25 | Tid ~ 21:19:19
Kommentarer (2) | Allmänt
Som planerat åkte jag ut till stallet på lunchen och började med stallsysslorna. Efter att maten och boxen var fixat kände jag mig lite händig och spikade jag upp en liten korg i skåpet för benskydd och relfexer. Mycket fyndigt och till slut blev det väldigt bra och praktiskt. Städade lite i skåpet och började plocka ur tävlingsskåpet som jag hade med under helgen. Har även tagit bort all tävlingsutrustning ur stallet nu för att ta med hem och tvätta / smörja upp och hålla torrt och lagomt varmt till nästa säsong när det är dags igen.

Tog med Skilla på min powerwalk som blev ca 20minuter effektiv promenad. Skilla var nöjd att få se någonting annat och traskade i gladan takt på brevid min sida. På hemvägen såg hon något läskigt och visade skolor ovan mark innan hon lugnade sig och skötte sig väl vid min sida.

Planerna på att fotografera blev omöjliga då kameran låg kvar hemma när jag väl var i stallet. Försöker mig på att fotografera någon dag senare i veckan om tid och möjlighet ges.

Sitter och väljer mellan två olika klippmaskiner, ska inhandla en snarast och klippa Skilla är tanken. Väljer mellan en Equi-Clip och en Cutli. Någon som provat / hanterat någon av maskinerna och kan göra ett uttalande?
Kommentarer
Postat av: Matilda Bjurbäck

Har inte testat någon av dem, däremot har jag en Delaval som jag är otroligt nöjd med. Kan rekommendera även om de är dyra.

2010-10-26 @ 11:49:55
URL: http://chokladhallon.blogg.se/
Postat av: sandraoskarsaon

Kan du skicka mig ett sms ja ha inte ditt nummer/s



2010-10-26 @ 14:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback