Debutera eller vänta

Datum ~ 2010-09-30 | Tid ~ 22:19:36
Kommentarer (2) | Allmänt
Sitter med funderingen kring Umeå RF tävling helgen 16-17 om jag ska anmäla eller inte. Så mycket utrymme att fundera finns inte då anmälningen går ut imorgon (fredag). Har skjutit på detta beslut längre än längst och funderar nu om jag ska debutera eller vänta till våren. Upptäckte att Skellefteå har samma höjder och rider eventuellt där också, om jag vågar ta mig för att debutera.

- Tankar och åsikter inför detta.
Ni som sett oss tidigare, rida eller vänta?
Kommentarer
Postat av: Evelina

Precis som jag skrev på FB åk och tävla ! Det sitter inte alls i höjderna för fina Skilla utan i nervrena och att det blir spännande att åka på tävling, så åk och tävla det är det som hon måste träna på och det kan man inte göra på annat sätt än att just tävla ;)

Åk och gör det ta det som det kommer och ha kul !!! Sätt inte för hög press på varken dig eller hästen så kommer ni klara det galant :)

2010-10-01 @ 08:55:03
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Evelina; Det är det sista du skriver som är det svåraste. Att inte sätta för mycket press på mig, vilket leder till mycket press på henne. Vi ska åtminstone göra ett försök så får vi se hur det hela slutar!

2010-10-02 @ 00:23:43
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback