Promenad i solskenet

Datum ~ 2010-09-08 | Tid ~ 23:39:51
Kommentarer (0) | Allmänt
Åkte ut till stallet mitt på dagen mellan mina två arbetspass för att fixa med sysslorna och motionera Skilla. Blev en mysig promenad i solskenet tillsammas med Hanna och Palle och Tova och Rocky. En ordentlig promenad på ca 40min där jag även fick dagens powerwalk.

Skilla var nöjd och såg ut att njuta av det otroligt fina vädret. Imorgon blir det hoppning på banan, förhoppningsvis med hjälp annars hoppar jag i min ensamhet. Måste ladda upp inför helgens tävlingar och trimma det sista. Är väldigt laddad och ser fram emot att göra två starter samma dag för första gången.

Ska även passa på att boka in en fotografering snarast och förhoppningsvis medan det fortfarande är fint väder. En fotografering nu närmast. Nästa fotografering blir  i samma tidsperiod som Skilla anlände till Umeå för snart ett år sedan för att se förändringen. Slutet av oktober när det är mer höst och löven börjat falla.

Mycket har hänt men än är det långt kvar innan vi är färdiga. Med träning, vila och massa nya erfarenheter ser jag ljust på kommande säsonger och år. Jag har verkligen det material jag önskat att jobba med och längtar efter en framtid tillsammans med Skilla.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback