Vilodag

Datum ~ 2010-09-23 | Tid ~ 23:51:42
Kommentarer (0) | Allmänt
Fick hjälp med stallet av min kära mamma idag. Ridningen var planerad till kvällen då krafterna inte räckte till mitt i dagen. Tyvärr så blev det ingen ork kvar när jobbet var avslutat heller. Så idag vilade både jag och Skilla från allt som kallas och känns som träning. Försöker få bukt med min förkylning och Skilla förtjänar en vila efter några dagars jobb. Ska försöka hålla mig till tredagars intervaller för att öka pressen men vara nogrann med vila regelbundet också.

Ser detta som en början på något bra, vila idag och imorgon blir det antingen ett pass på banan eller intervaller längst vägarna. Beror lite på när jag tar mig ut till stallet, förhoppningsvis efter lunch.

- Hur jobbar ni era hästar och varvar med vila?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback