Close up

Datum ~ 2011-04-18 | Tid ~ 17:19:00
Kommentarer (4) | Allmänt
Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaa så kul, bjuder du på film :D ?



Okej ja Mave går nog fredag - lördag och Tucci går lördag - söndag :)

Jo precis, nu tyckte jag ändå att skellefteå hade OK pris om man är där hela helgen ;S Var ska du / ni bo ??

2011-04-18 @ 20:49:20
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Evelina; Ja det ska komma lite film! Har lite problem med kvalitén på filmerna men jag ska lägga ut ändå. Sen ska jag publicera andra omgången av seriedressyren också!



Lite höga klasser än så länge för mig och Skilla på söndagen. Men jag tänkte försöka rida fredag-lördag!



Jo priserna på klasserna var bra i Skellefteå, men däremot är det lite dyrt med uppstallning när man bara är där två dagar :/



Har inte fixat boende i Skellefteå åt mig själv, ska försöka få med mig en hästskötare också. Men det borde gå lösa!

2011-04-18 @ 21:06:45
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul :)

Ja kändes lite jobbigt för mig med när det inte finns daguppstallning så jag måste ha 2 meetingplatser trots allt för Mave går inte att ha i transporten :/



Okej du får väl hojta till om du inte hittar någon lösning så får du väl ta med en madrass och en hästskötare och trycka in er i vårt extra rum ;) Haha

2011-04-18 @ 21:09:40
Postat av: Hoppbloggen

Evelina; Men kan inte Tucci stå i transporten under tiden Mave är kvar på lördagen? SÅ kan du klara dig på en box men byta häst?



Åh vad snällt! Det ska jag komma ihåg!

2011-04-18 @ 21:15:59
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback