Trasig arm

Datum ~ 2011-04-19 | Tid ~ 22:00:21
Kommentarer (0) | Allmänt

Åkte ut till stallet innan kvällens lektioner. Skrittade ut Skilla barbacka för att känna av lite efter helgen. Jobbade i skritt och trav ca 30minuter. Orkade inte rida mer ordentligt än så då jag har en värkande arm som inte går använda fullt ut.

 

Väl på anläggningen vid planering av lektionerna var det hoppning på schemat för tjejerna! Hästerna och elevera skötte sig så himla bra och äntligen har jag lyckats förändra två av ponnyernas tänk och teknik. Med rätt matchning och lite träning så har jag äntligen lyckats få in rätt tänk i ponnyerna vilket känns helt underbart.

 

Att hålla hoppträningar får mig verkligen att tänka söderut och på att utbilda mig till tränare. Att hålla träningar är det absolut de bästa!

 

Åkte tillbaka och utförde kvällsfodringen i stallet efter kvällens lektioner. Hästarna kom in och fick sin mat som dem skulle. Chan fick vila då armen var bråkig och han spökig!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback