Vecka 16 planering

Datum ~ 2011-04-18 | Tid ~ 00:58:34
Kommentarer (2) | Allmänt
Måndag: 30min promenad
Tisdag: Lösgörande arbete, jogging
Onsdag: Lösgörande arbete (stretch)
Åker till fjällen och har underbar hjälp!
Torsdag: Hanna
Fredag:
Lördag:
Söndag:
Rebecca
Måndag: Rebecca

Fredag och Lördag lämnar jag öppet då Hanna får välja om hon vill rida eller om Skilla ska vila. Mamma har lovat att hjälpa till och sköta markservicen!

Ska försöka göra någon uppdatering som är hästrelaterad under min fjällvistelse, med bilder eller annonser kanske jag kan hålla bloggen levande. En film kan jag också lova!
Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilket fjäll blir det?

2011-04-18 @ 22:38:50
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/
Postat av: Hoppbloggen

Hanna; Planen var Hemavan / Tärna, men det verkar ha kört ihop sig med boende så återstår att se hur detta går lösa!

2011-04-18 @ 22:42:23
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback