T.N.T

Datum ~ 2011-02-14 | Tid ~ 17:00:13
Kommentarer (0) | Allmänt
Åkte ut till stallet efter skolan och trotsade kylan. Packade på mig massor av kläder och gjorde alla stallsysslor innan jag beslutade  vad dagens ridpass skulle bestå av.

Red barbacka en sväng på ridbanan. Det senaste dagarna har Skilla varit väldigt laddad och spänd, så tanken av att lossa lite och mjuka upp hennes spända kropp. Till en början jobbade vi inte alls mot samma mål, men efter lite hopp studs och terraterr så började hon slappna av. När hon klarade av att vara stadig i formen i trav plus en bra omställning nöjde jag mig.

Morgondagens hoppträning hoppas jag på en givande övning där jag får loss lite spänningar eller hittar tillbaka till en bra språngkurva. Gårdagens klubbhoppning var inte det bästa vi gjort, långt ifrån. Vi genomförde den och hoppas att det är något vi kan lägga bakom oss som en erfarenhet.

På onsdag kommer ET ut och känner igenom Skilla inför kommande säsong. Känns passande när hon varit spänd och lite laddad, kanske kan vi släppa på de stora spänningarna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback