Nytt år nya tag

Datum ~ 2011-01-03 | Tid ~ 00:40:00
Kommentarer (2) | Allmänt
Här kommer veckans planering!

Måndag: Skritt och trav jogg ca 60min
Tisdag: Alla gångarter ca 60min
Onsdag: Intervallträning / kondition
Torsdag: VILA (frisering och tillfixning)
Fredag: Trim på banan
Lördag: Ann Hammarlund
Söndag: Ann Hammarlund

Att denna planering går att följa beror helt och hållet på hur pigg och frisk jag får vara. Ligger i feber för tillfället och uppsöker läkare under måndagen för halsfluss.

Tanken är att göra en seriösare träningsdagbok och följa varje veckas upplägg med en utvärdering. Varje vecka kommer det finnas ett tema som ska följas under hela vecka, därmed en färgkod på intensiteten.

För att uppnå bästa möjliga utveckling gäller det att pressa mig och Skilla på rätt sätt. Att lägga ribban högt men vara flexibel för att inte göra målen orimliga.

Kommentarer
Postat av: anonym

Skulle du kunna berätta om några bra övningar som man kan använda när man tränar intervallträning/kondition?

2011-01-07 @ 00:31:12
Postat av: Hoppbloggen

Anonym; Skriver ett inlägg om intervallträning / kondition så håll utkik under kvällen.

2011-01-07 @ 00:41:16
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback