Aktivering av oaktiva muskler

Datum ~ 2011-07-29 | Tid ~ 12:55:51
Kommentarer (2) | Allmänt
Åker ut till stallet efter jobbet för att borsta och fixa Skilla inför morgondagen. Skulle behöva duscha henne men det är helt lönlöst då hon står i hagen över natten och hatar att vara blöt vilket betyder att hon rullar sig direkt. Frisering av maten och tvätt av benen är planen för att ge ett lite prydligare intryck.

Träningsvärken är påtaglig, hela magen, delar ur ryggen och lite trött i benen. Mycket bra - då har jag gjort något vettigt och ny muskler skapas. Träningsvärk är bra på sätt, aktivering av för slöa muskler.

Planerar på att vara i stallet kring halv åtta imorgon för att knoppa innan vi börjar rulla mot Vindeln och helgens hopptävlingar. Skilla ska gå 1.00m och 1.10m imorgon för att debutera avd a i 1.00m på söndag!
Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: Har du ingen slav med dig? Ehm, eller jag menar hästskötare? ;)



Jag rider LB:2, LB:3 och LA:3! Kändes skönt att mjukstarta lite.

2011-07-29 @ 13:43:32
URL: http://mnfoto.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Matilda; Nej ingen hästskötare har jag lyckats få med mig. Får se om jag ska kidnappa någon, det är smidigt att ha hjälp. Är dock van att alltid åka själv, så bortskämd med hästskötare är jag verkligen inte tyvärr.



Låter som en lagom start, ni ska hinna lära känna varandra också, det gör man inte på en dag tyvärr. Så jag tror det blir kalas bra!

2011-07-29 @ 14:30:19
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback