Bristande underlag

Datum ~ 2011-03-28 | Tid ~ 01:47:09
Kommentarer (1) | Allmänt
Åkte ut till stallet kring lunch och fick trevligt sällskap av Emelie Johansson och OP. Länge sen man träffade och fick prata med denna underbara människa. En person som funnits i mitt liv en längre tid, men kanske inte varit speciellt närvarande förens i slutet. Omtyckt till tusen är hon åtminstone!

Fick hjälp med både ensilage påsar och mockning vilket var perfekt då jag var tidspressad inför jobbet. Provade ett nytt bett på Skilla vilket inte föll oss i smaken. Men det är åtminstone provat och uteslutet för inköp. Funderar på att prova ett tredelat med fasta ringar under morgodagen.

Skilla kändes okej och trevlig den stund vi red. Underlaget är verkligen under all kritik och vi skrittade och travade korta bitar. Därefter blev det en kortare galopp i skogen där underlaget var bättre, men långt ifrån bra.

Trots att veckan kommer innehålla mycket ridhusarbete (hoppträning, dressyrträning samt en träningshelg för Ann) blir det nog att rida till anläggningen under morgondagen för att galoppera ordentligt.

Har fortfarande inte fått tag i mitt bankkort och blir därför tvungen att gå in på banken under morgondagen. Skriver på en fullmakt och låter dem sköta mina interneträkningar på plats för att avverka dessa. Ska försöka komma åt ett bankkortsnummer för att kunna beställa hjälmarna under morgondagen.

Tävlingsutrustningen blir att försöka lösa på bästa möjliga sätt med familjens hjälp, dem kan jag givetvis betala tillbaka omgående. Håller tummarna för att få varorna innan Timrå om vi åker dit. (16-17)
Kommentarer
Postat av: Emelie J

Vad glad jag blir! :) Du ska veta att du är omtyckt till tusen du med!! <3

2011-03-29 @ 20:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback