När nervositeten kryper sig på

Datum ~ 2011-03-05 | Tid ~ 11:05:32
Kommentarer (0) | Allmänt

Sitter hemma i lägenheten sen någon timme tillbaka, klarvaken. Nervositeten för dagens tävling är enorm!

 

Åker ut till stallet just efter lunch för att smörja utrustning och knoppa hästen, någon stil måste det vara på någon av oss åtminstone! Passande nog har jag en kraftig låsning i ryggen och rör mig inte fullt normalt. Hur detta kommer att märkas på hästryggen återstår att se. Planerar start och hoppas att jag tar mig igenom utan allt för mycket smärta.

 

Outfiten för dagen blir mitt svarta set med röd/gula detaljer huva + schabrak. Pikeur kavaj samt helskodda horsline ridbyxor.

 

Gör ett försök att uppdatera under tävlingensgång, blogg.se har tidigare bråkat från telefonen men jag gör ett försök!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback