Storm

Datum ~ 2011-03-09 | Tid ~ 23:21:57
Kommentarer (0) | Allmänt

Åkte ut till stallet efter kvällens lektioner som fungerade väldigt bra! Tjejerna tränade på sitsen och jag ser ljust på deras utveckling.

 

Skilla var väldigt mysig och har nog saknat sin matte sen i söndags. Har varit hästfri de senaste dagarna vilket haft sina för och nackdelar. Longering på schemat då ryggen fortfarande ömmar och jag väljer att följa läkarrekomendationerna.

 

Ute på åsen blåste det storm så longeringen var mot alla odds genomförbar. Skilla skötte sig bra och fick skritta och trava ca 20minuter. Jobbade med lydnad och att öka och minska tempot, Skilla skötte sig väldigt bra!

 

Har saknat min lilla skatt det dagar jag inte varit där, och längtar till morgondagen. Hoppas på att vi viilat oss i form och kan ha en givande morgondag med sadelutprovning och dressyrträning!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback