Stressen går ut över bloggandet

Datum ~ 2011-03-02 | Tid ~ 21:00:20
Kommentarer (0) | Allmänt
Under den senaste tiden har jag varit riktigt usel på att blogga. Jag hoppas ni ursäktar mig och håller ut tills jag fått ordning och reda på min tillvaro.

Måndagens ridning blev på anläggningen för att jobba igenom Skilla till tisdagens hoppträning. Red ner till anläggningen tillsammans med Anna och Salentein. Jobbade med omställning och "mussepigg öron". På stora mittvolten med en centrerad volt på vardera sida utåt. Skilla bråkade en del till att börja med, ofokuserad och lite luddig. Mot slutet riktigt trevlig och stadig i formen. Otrolig känsla i galoppen, vill aldrig sluta när man sitter med en sådan känsla!

Tisdagens hoppträning uppdaterar jag om vid ett senare tillfälle (då kommer även övningen ut). Kalasbra, trevlig känsla inför helgens tävling!

Dagens sadelutprovning blev tyvärr inställd till min stora besvikelse. Skilla fick vila, spara på krafterna inför helgen. Tiden räckte helt enkelt inte till, har massor att hinna ikapp med skolan tyvärr.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback