Sugen på import

Datum ~ 2011-05-25 | Tid ~ 11:26:50
Kommentarer (3) | Allmänt

Satt precis och tittade på flertalet saluhästar och blir otroligt sugen på att importera, tävla och sälja. Har hittat trevliga hästar både från Tyskland och Holland men personligen föredrar jag hollänska hästar. Måde bodell och temperament faller mig väldigt bra i smaken.

 

Drömmer mig bort något och önskar verkligen jag kunde genomföra min dröm, men tyvärr dröjer det nog innan jag får igång den verksamhet jag önskar.

 

Planerna för sommaren är att vara tillgänglig för privatträningar och ev. tillridning om så önskas. Skolarbetet droppar av och då kan jag ge tid och plats för detta.

 


Kommentarer
Postat av: Lamia / Hästsport

Måde bodell? ;) haha. Fick du några bilder på oss i helgen förresten? :D

2011-05-25 @ 13:03:18
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vore kul att se lite fler bilder på din häst! :P

2011-05-25 @ 16:03:47
Postat av: Hoppbloggen

Lamia; Vet inte alls vad jag hade tänkt skriva! Jo det ska nog finnas någon, har bara hunnit lägga ut från söndagen på hemsidan, men kika där!



Anonym; Jobbar på det! Förhoppningsvis ska jag få en header med lite bilder på Skilla.

2011-05-26 @ 15:42:51
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback