Torsdagsplanering

Datum ~ 2011-05-19 | Tid ~ 14:13:04
Kommentarer (0) | Allmänt

Planen för dagen att att studera matte fram till middagen för att sedan åka ut till hästen. Kan inte bestämma mig om jag ska dressyrträna ikväll eller låta henne vila inför helgens tävlingar. Skulle vara skönt att lossa henne inför helgen, men å andra sidan har jag ingen motivation att rida då matten upptar alla mina tankar. Att riskera att hon dessutom är trött i kroppen inför helgen vet jag inte om jag vågar - dilemma.

 

Har kväll i stallet så jag åker ut i god tid för att hinna smörja allt och fixa inför morgondagens tävling. Skönt att tävlingarna drar igång på eftermiddagen så hinner jag packa det sista imorgon.

 

Någon fler som ska tävla på Umeå RF?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback