Nytt år - nya tag

Datum ~ 2012-01-01 | Tid ~ 20:58:39
Kommentarer (1) | Allmänt
Som ni har märkt har jag haft bloggtorka en riktigt lång period. Har gjort några halvhjärtade försök att ta upp bloggen igen men har av olika anledningar inte lyckats hålla motivationen uppe. Därför gör jag ett nytt försök i start av det nya året.

Kommande dagar kommer jag att publicera år 2011 med och motgångar samt vilka mål jag har för 2012. I början av 2011 publicerade jag ett inlägg om årets mål - en utvärdering av det kommer även att finnas tillgängligt inom kort.

Här kommer kommande veckas planering av motionering och träningar.

Måndag: Övergångar utomhus ca 50min
Tisdag: Övergångar / tempoväxlingar samt halter utomhus ca 50min
Onsdag: Programridning ridhus
Torsdag: VILA
Fredag: Övergångar / tempoväxlingar utomhus ca 50min
Lördag: Övergångar / tempoväxlingar samt halter utomhus ca 50min
Söndag: Programridning utebanan

Som ni ser kommer veckan att ha fokus på övergångar och tempoväxlingar samt programridning. För att göra en lagom igångsättning efter Skillas ledighet kommer vi vänta något med samlingen och precisionen i de olika rörelserna. Vi har ca 15 tillfällen att träna till årets första seriedressyr. Därför börjar vi med grunderna denna vecka och försöker plocka upp nivån under v.2 och v.3. Först och främst måste jag besluta vilka program vi rider under första omgången.
Kommentarer
Postat av: Matilda

Härligt att se att du bloggar igen! Nytt år nya tag. :)

2012-01-03 @ 13:21:50
URL: http://chokladhallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback