Lättsam jogg

Datum ~ 2012-05-29 | Tid ~ 15:32:52
Kommentarer (0) | Allmänt

Gårdagens ridtur blev en lättsam jogg tillsammans med Tova och Thorano. Valde att skritta ut längst vägen för att lossa lite i sidorna och för att Skilla skulle få röra på sig. Avslutade passet på vår ridbana och travade en liten stund så att hon fått röra på sig ordentligt inför dagens vila.

 

Kvällen bjuder på markarbete / förberendade hoppning för ridskolans elever. Hoppas att vädret är på vår sida så vi kan hålla oss utomhus utan mindre köldskador. Fick ett meddelande att mina stövlar dykt upp! Spännande och väldigt roligt. Uppdaterar när jag har paketet hos mig, förhoppningen är att rida i dem till helgen!

Resultaten från helgen samt kommentaren är färdiskrivna men inte publicerade då jag förlagt programmen. Hoppas på att kunna lägga ut dessa under kvällen. Dressyrträningen på onsdag är bekräftad, försöker bara lösa transportfrågan då jag fortfarande är utan transport.

 

Har precis tittat igenom bilder från helgens tävling. Otroligt duktiga Vicki Jacobsson tog massvis med bilder på oss. Ska beställa en skiva med bilder från helgen och publicerar delar av dessa när jag har dem i min ägo.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback