Nervositet inför helgens tävlingar

Datum ~ 2012-05-15 | Tid ~ 10:23:07
Kommentarer (2) | Allmänt
Här kommer veckans planering!

Måndag: Vila
Tisdag: Dressyrclinic / tömkörning
Onsdag: Konditionsträning
Torsdag: Hoppning
Fredag: Tävlingsfix
Lördag: VRF 1.00m/1.10m
Söndag: VRF 1.10m
Har inte bestämt mig om det blir tömkörning ikväll eller om jag rider för eleverna. Skulle gärna tömköra men vet inte riktigt om jag kan visa detta på ett lämpligt sätt. Återkommer med beslut senare.
Ser fram emot helgens tävlingar i Vännäs, gäller bara att vi håller tungan rätt i mun och försöker presentera oss väl. Om du som läsare har vägarna förbi och äger en kamera vore vi ytterst tacksamma om ni fotar oss!
Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, ja absolut! Ska bara lära nån av hästarna att stegra på kommando. Efter dessa dagar så är Jossan på god väg!

Känn lugnet ang tävlingshelgen. Du och din stjärna fixar det, det vet du!

2012-05-15 @ 20:00:45
URL: http://emeliesandstroms.blogspot.se/
Postat av: Hoppbloggen

Emelie; Mja, tror det är bättre att dem lär sig dansa eller rulla. stegra kan bli jobbigt om dem gör i tid och otid ! men förstår charmen! Jag hoppas det, men pressen är stor.

2012-05-16 @ 15:14:06
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback