Kluven planering

Datum ~ 2012-05-08 | Tid ~ 12:42:04
Kommentarer (4) | Allmänt
Här kommer veckans planering. Uppdaterar med Skellefteå RK del 2 senare under dagen.
Måndag: Jogg 30min
Tisdag: Vila
Onsdag: Vila (konditionsjobb låg form)
Torsdag: Konditionjobb låg form (vila)
Fredag: Gymnastikhoppning
Lördag: Dressyr
Söndag: Dressyrtävling Lycksele Lag DIV 2 (Rebecca)
Då Rebecca åker och tävlar på söndag blev planering lite annorlunda, väljer att Skilla ska vila två dagar efter Skellefteåtävlingen för återhämningen denna vecka. Vägt för och nackdelar med att låta henne vila tisdag-onsdag eller tisdag,torsdag mot varandra. Vill helst att hon bara går två dagar innan tävlingen, men att låta henne vila två dagar sammanhängande känns samtidigt mer givande. Funderar vidare och viss förändring kan ske.
Rebecca kommer tävla lagklassen på söndagen (LB:2) eventuellt LA:4 efter lagstarten. Beroende på hur min planering för helgen slår ut följer jag eventuellt med som coach och fotograf.
Kommentarer
Postat av: Anna

Varför rider hon inte två LB alternativt LA1 och LB2? :) Kan nog kännas lättare än A4an tänker jag... Plus att det inte skulle vara helt fel med en klass innan lagklassen om det går att klämma in...

2012-05-08 @ 18:16:18
URL: http://dressyranna.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Anna; La:1an går så tidigt så det blir svårt då dem åker på söndag morgon, annars hade den varit ett bra alternativt. Det går inte fler LB under söndagen. Så alternativen är LB (lagklass) och LA:4 eller bara LB'n tyvärr.

2012-05-09 @ 07:42:20
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag förstår. Om du svarar på kommentarer kan du ju svara på min blogg så att jag faktiskt ser att du svarat... :)

2012-05-11 @ 15:21:55
URL: http://dressyranna.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Anna; Förlåt försökte komma ihåg det men hade lite datastrul när jag svarade på ditt inlägg. Skilla är anmäld till två klasser men det återstår att se hur dem faktiskt startar. Åker du och kikar i Lycksele?

2012-05-11 @ 22:18:48
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback