Preliminära starttider

Datum ~ 2013-02-26 | Tid ~ 17:19:00
Kommentarer (1) | Allmänt
Här kommer det preliminära starttiderna för helgens tävling.
 
LB:2
(8) 8:49 Skilla
(17) 10:02 Dino
 
LA:3
(2) 11:07 Dino
(16) 12:55 Skilla
 
Bra fördelning mellan hästarna med Skilla först ut. Kan vara skönt att börja med Skilla då D kan vara antingen är lättsam och framme eller så kommer all min energi gå åt att hitta bjudning. Skilla först ut för att dessutom avsluta dagen med min stjärna. Däremellan ska D motioneras och förhoppningsvis kunna visa upp ett bra program.
 
Nervositeten kommer redan krypande!
Kommentarer
Postat av: Anna

Då borde jag iaf hinna se din sista start. Hade varit kul att se båda LA, men hinner nog inte. Planerar att åka lördag morgon då jag själv startar efter sex!! :P

Svar: Jag hoppas du hinner fram och se oss! Håller tummarna. Förstår dock att du inte vill åka hur tidigt som helst. Håll gärna en tumme eller två
hoppbloggen.blogg.se

2013-02-26 @ 19:07:59
URL: http://dressyranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback